Alexander Rybak En İyi Fan Sitesi Hoşgeldin; Misafir !
Senin Toplam 0 Mesajın Var.
Son Üyemiz : http://alexander-rybak.yetkinforum.com/u136
Son Ziyaretiniz:
 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Arkadaşlar lütfen bakınn !!!!!

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
DiLaN_RyBaK

avatar

Kayıt tarihi : 26/06/09
İş/Hobiler : müzik dinlemek ( sadece Alexander'ın müzikleri :)) resim yapmak (Alexander'ı çizmek ) :):)
Lakap : Alexander manyaqıı xD

MesajKonu: Arkadaşlar lütfen bakınn !!!!!   Çarş. Tem. 22, 2009 1:06 pm

Arkadaşlar ne kadar Alexander hayranı olsakta biliyoruz ki Alexander Rybak'ın sevmeyenleri de var fakat artık yetti...Facebookta bi grupla karşılaştım grubun adı Şerefsiz ' Alexander Rybak ' bunu söylemek istemezdim ama malesef böyle. sitesi de https://www.facebook.com/s.php?ref=search&init=quick&q=alexander%20rybak&#/pages/erefsiz-alexander-rybak/99499707268?ref=search lütfen buna dur diyelim buna benzer bir sürü alexandera karşı küfür içeren siteler var ama en ağırıma giden bu.. bu grubu şikayet edersek ve kapatılmasını sağlarsak sıra diğer gruplara da gelir.. lütfen duyarsız kalmayalım ...
Bir başka konuda açtığım gruba durmadan saldırıda bulunuyor ve tehditler savruluyor grubun adı Yalın alexanderı deil ''Alexander yalını mahkemeye versin'' bu da sitesi https://www.facebook.com/s.php?ref=search&init=quick&q=alexander%20rybak&#/group.php?gid=80300344794&ref=ts rica ediyorum bu grubun üye sayısını arttıralım sizlerle beraber lütfen..!! Yağmur arkadaşımıza ve bana durmadan hakaret içeren mesajlar gönceriyolar ve grubun duvarına da aşşağılayıcı şeyler yazıyorlar . Ylın fan sitesinde gördüm hakkımızda yazılan yorumlar ; öncelikle siteyi veriyim isterseniz ordanda bakabilirsinizhttps://www.facebook.com/inbox/?drop&ref=mb#/pages/YALIN-ve-YFC/83898841290?ref=ts

Türkan Sarıkaya Ben şikayet edeli bi hafta fln oluyo hala kapatılmadı bu grup ya çok sinirimi bozuyo

Dün, 19:41 · Şikayet Et



Bagcan Yüceünüvar ewet yaa kapatılsın artıkkk...
alexanderda kim oluyo yaaa!!!

Dün, 19:49 · Şikayet Et




Elif Şen ayyyy dalcam sunlara yaaa:@

Dün, 19:51 · Şikayet Et




YALIN ve YFC Arkadaşlar Beni gruptan artık engellediler.. Yoksa susturamıyorlardı.. biz gerçeği söyledikçe onlar mesajlarımızı sildi .. Hatta bir YFC üyesine hakaret dahi ettiler.. Ama grup hala ayakta ne yazıkki ..

Dün, 19:55 · Şikayet Et




Fatma Kırcalı kendi sanatçılarını deiilde elin adamını savunuolar
xs

Dün, 20:01 · Şikayet Et




Sinem Burhan 21 üye! Bunu şikayette de dile getirdimm..!!
Haklı olsalar 21 üye olmazdı heralde dimi ?!!
Bikaç kişi toplanmışş..Ama hani Alexander'ı da sevdiklerinden değil çoğuu ! Yalın'a karşı olsunlar daa ne olursa olsunn!!
o Alexander'a hayran olanlara da tek soRum şu..> 2 günde nasıl hayran oldular sadece 1 şarkıylaa..Ama 1.oldu yaa hayran olmasalar,sevmeseler (daha doğrusu seviyorum sanmasalar !) olmazz..!! Ayıpp olurr!

Dün, 20:04 · Şikayet Et




Tuğçe Kapan ya bırk savunsunlar yaa gözlerine tır kaçmış galiba kimin çaldıın göremiyolar
o yüzden herkes
...........anti alexandır rybak ......... a üye olsun

Dün, 20:04 · Şikayet Et




Türkan Sarıkaya Biraz araştırdım grubun kurcusu Keremcem aşığı..Heralde Yalın'a da gıcık öyle görünüyo.Grubun kurucusuna da o grubu kaldırması için mesaj gönderdim.Offff kalksın biraz önce kafayı yiycem

Dün, 20:05 · Şikayet Et




Türkan Sarıkaya sırf grubun kurucusu keremcem hayranı diye keremceme çok pis gıcık gitmeye başlıorum

Dün, 20:08 · Şikayet Et




Tuuba Kura gerçeği hepimiz biliyoruz . boşa yapıyorlar ama grup umarm kapatılır :(

Dün, 20:50 · Şikayet Et




Türkan Demirci şeytan diyoki gruba katıl ağzına geleni say

Dün, 21:11 · Şikayet Et




Furkan Demir gruba katıldım vee küfr ettim kurucuyada oraya yorum yapan salağada :s ama birasdan siler fatmada bi sürü şey yazdı silmş ama gerizekalılae

Dün, 21:19 · Şikayet Et




Furkan Demir profil resmlerndede yalınn yüzüyle oynamışlar :S:S:S:S:S hepsi mal beynli öküzz

Dün, 21:20 · Şikayet Et




Fatma Kırcalı siliyolar eet yaa...mal beynli deme furkan ya xD onlarda hiç beyin yokki

Dün, 21:21 · Şikayet Et




Tuuba Kura bnm keremcemn siteye üye arkadaşm var o kızı tanıomuş bi b*k yapamaz o yazdı s:

Dün, 21:38 · Şikayet Et




Fatma Kırcalı yapamaz tabi tubacım

Dün, 21:56 · Şikayet Et




YALIN ve YFC dilanla özelden irtibata geçtim arkadaşlar =) kapatmıycakmış :D nereye kadar dayancak acaba ? :D

Dün, 22:19 · Şikayet Et




Fatma Kırcalı dilan gerisekalısı benle frkana km bu iki salak demş :S deli walla deli kapatmasın bakim nereye kadar dayancak görelim..

Dün, 22:21 · Şikayet Et




Gamze Karagöz hakketen manyak yaaa harbi manyak salak yalın ı karalamaya calısıyo ama beceremicek

Dün, 22:36 · Şikayet Et




Simay Mazmanoğlu zeka özürlü insanlar hemen kendini belli ediyor.. yazık kızcağıza ya acıdım şimdi keremcem aşığıymış demek.. keremcem adam gibi bir iş yapamadığı için başkalarına çamur atarak adamı yükseltmeye çalışıyor, üzücü :D biri bu kıza akıl sağlığının yerinde olmadığını beyan etsin :D :D

3 saat önce · Şikayet Et




Ceren Erkut Bırakın ya müzik kulağı olmayan insanlarla uğraşmaya değmez.Madem şarkıdan bişey anlamıyosun en azından insan kendi sanatçışına sahip çıkar elin norveçlisine değil.





Çok sinirimi bozuyolarrrrrrrrrrr şşşş lütfen bana yardımcı olun !!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
_alexander_hayranı
Moderatör
Moderatör
avatar

Doğum tarihi : 15/09/96
Kayıt tarihi : 28/06/09
Yaş : 22
Nerden : Emremin Klbnden
İş/Hobiler : hiç bi şeyyy
Lakap : kiboş :p ama Siz kLanMayn .d :p !

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar lütfen bakınn !!!!!   Çarş. Tem. 22, 2009 1:14 pm

tmm canım yardımcı oluyoz hemennnn

_________________



Emre Aydınn Aşkkk <3





Cenk AkyoL <3 12 DEV ADAM <3





MaNga <3 <3
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://dimabilanturkey.forummotion.com/forum.htm
_alexander_hayranı
Moderatör
Moderatör
avatar

Doğum tarihi : 15/09/96
Kayıt tarihi : 28/06/09
Yaş : 22
Nerden : Emremin Klbnden
İş/Hobiler : hiç bi şeyyy
Lakap : kiboş :p ama Siz kLanMayn .d :p !

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar lütfen bakınn !!!!!   Çarş. Tem. 22, 2009 1:16 pm

küfür et diyecem ama olmaz şikayet ederlerr

_________________



Emre Aydınn Aşkkk <3





Cenk AkyoL <3 12 DEV ADAM <3





MaNga <3 <3
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://dimabilanturkey.forummotion.com/forum.htm
DiLaN_RyBaK

avatar

Kayıt tarihi : 26/06/09
İş/Hobiler : müzik dinlemek ( sadece Alexander'ın müzikleri :)) resim yapmak (Alexander'ı çizmek ) :):)
Lakap : Alexander manyaqıı xD

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar lütfen bakınn !!!!!   Çarş. Tem. 22, 2009 1:18 pm

evet zaten grubu kaç defa şikayet etmişler küfür etmediğim halde ve durmadan mesaj gönderip tehdit edioler x@
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
_alexander_hayranı
Moderatör
Moderatör
avatar

Doğum tarihi : 15/09/96
Kayıt tarihi : 28/06/09
Yaş : 22
Nerden : Emremin Klbnden
İş/Hobiler : hiç bi şeyyy
Lakap : kiboş :p ama Siz kLanMayn .d :p !

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar lütfen bakınn !!!!!   Çarş. Tem. 22, 2009 1:18 pm

sinirler aslında onlar şerefssizlerrr

_________________



Emre Aydınn Aşkkk <3





Cenk AkyoL <3 12 DEV ADAM <3





MaNga <3 <3
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://dimabilanturkey.forummotion.com/forum.htm
DiLaN_RyBaK

avatar

Kayıt tarihi : 26/06/09
İş/Hobiler : müzik dinlemek ( sadece Alexander'ın müzikleri :)) resim yapmak (Alexander'ı çizmek ) :):)
Lakap : Alexander manyaqıı xD

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar lütfen bakınn !!!!!   Çarş. Tem. 22, 2009 2:08 pm

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
__ALEXANDER__

avatar

Doğum tarihi : 22/05/95
Kayıt tarihi : 24/06/09
Yaş : 23
Nerden : Ankara
İş/Hobiler : Öğrenci
Lakap : Alexandercı

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar lütfen bakınn !!!!!   Çarş. Tem. 22, 2009 3:12 pm

merak etme biz gerekeni yapıcaz öyle ya da böyle
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
pıtıRcıkK

avatar

Kayıt tarihi : 28/06/09
İş/Hobiler : öğrenci-net
Lakap : pıtırcık

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar lütfen bakınn !!!!!   Çarş. Tem. 22, 2009 3:44 pm

böle şeylere pek takmayın bnce.. bnimde grmüşlüğüm vr herkesin zevki kendine.. bizim açtığımız gruplarda olmasında ne halleri varsa grsünler..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
__ALEXANDER__

avatar

Doğum tarihi : 22/05/95
Kayıt tarihi : 24/06/09
Yaş : 23
Nerden : Ankara
İş/Hobiler : Öğrenci
Lakap : Alexandercı

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar lütfen bakınn !!!!!   Perş. Tem. 23, 2009 10:18 am

oluır mu öyle şey bu gruplar dışında 2 tane daha grup vardı '' Alexander Rybak'a keman değil kemnaın kendisi girsin '' diye bir de '' Edward'a bella , Alexander'a keman konçerosu girsin '' diye grup vardı ilk grubu şikayet ede ede kapattırdım ; ama 2. cisi hala yayında ve açıklamayaa da ( 2. grup ) '' bu iki lavuk yüzünde türkiyedeki abaza kız sayısı arttı '' yazmışlar yani bu direkt olarak Alexander Rybak hayaranlarına gidiyor . hem bize gitmese bile burda söz konusu olan alexander daha ötesi var mı . . .
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
...BENSU...
Moderatör
Moderatör
avatar

Doğum tarihi : 26/06/95
Kayıt tarihi : 08/07/09
Yaş : 23
Nerden : Bilgisayarımın Başından
İş/Hobiler : Keman Çalmak - Arkadaşlarımla Vakit Geçirmek
Lakap : Besnu

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar lütfen bakınn !!!!!   Perş. Tem. 23, 2009 10:02 pm

ayyy tam anlamıyla ruh hastası bunlar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
__ALEXANDER__

avatar

Doğum tarihi : 22/05/95
Kayıt tarihi : 24/06/09
Yaş : 23
Nerden : Ankara
İş/Hobiler : Öğrenci
Lakap : Alexandercı

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar lütfen bakınn !!!!!   Cuma Tem. 24, 2009 11:25 am

evet ya bunların yeri tımarhane resmen varya facebookta bu gibi gruplar tam 11 tane hepsinin de linkini koyucam yakında :@
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
...BENSU...
Moderatör
Moderatör
avatar

Doğum tarihi : 26/06/95
Kayıt tarihi : 08/07/09
Yaş : 23
Nerden : Bilgisayarımın Başından
İş/Hobiler : Keman Çalmak - Arkadaşlarımla Vakit Geçirmek
Lakap : Besnu

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar lütfen bakınn !!!!!   Cuma Tem. 24, 2009 1:12 pm

ne kadar da fazla ben bu kadar tahmin etmiyodum bir iki tane vardır sanıyodum ama 11 tane diyosun birinin bunlara dur demesi lazım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
_daniel'm_
Admin
Admin
avatar

Doğum tarihi : 02/04/92
Kayıt tarihi : 12/06/09
Yaş : 26
İş/Hobiler : ...
Lakap : thuyqu

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar lütfen bakınn !!!!!   Çarş. Tem. 29, 2009 2:07 pm

elimizden geldiği kadar yardımcı olacağız :)

_________________




TaylorJacob-JensenDean-MishaCastiel
http://taylorlautnertrfan.yetkinforum.com/forum.htm ..hepinizi bekleriz...

arkadaşlar bir süre yokumm :( elimden geldiği kadar girmeye çalışacağım :(
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://alexander-rybak.yetkinforum.com
...BENSU...
Moderatör
Moderatör
avatar

Doğum tarihi : 26/06/95
Kayıt tarihi : 08/07/09
Yaş : 23
Nerden : Bilgisayarımın Başından
İş/Hobiler : Keman Çalmak - Arkadaşlarımla Vakit Geçirmek
Lakap : Besnu

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar lütfen bakınn !!!!!   Çarş. Tem. 29, 2009 3:21 pm

bizim ne yapmamız lazım tam olarak???????
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
emrybak



Kayıt tarihi : 04/08/09
İş/Hobiler : Bilgisayar
Lakap : Obelisus

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar lütfen bakınn !!!!!   Ptsi Ağus. 10, 2009 6:01 pm

niye şerefsiz diolar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Arkadaşlar lütfen bakınn !!!!!
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Sevgiliyi,dostu,arkadaşı,akrabayı sevindiren doğum günü mesajları

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Alexander Rybak En İyi Fan Sitesi :: Alexander Rybak :: Alexander Rybak Haber-
Buraya geçin: